Frida - Röda Rosen.

Det finns 3 st affärer i norrköping som säljer sexleksaker. (som jag vet om)
Lustboden, komdomeri intiman.. och den tredje, röda rosen.. som jag bor typ granne med.

Jag har varit inne i de två första, trevligt folk som jobbar där och så :)

Men den sista, röda rosen. jag har fan inte vågat gå in i den!
det finns inga skyltfönster.. det sitter svart plåt för fönsterna, vilket ger affären ett kusligt utseende.

Och sen öppettiderna! 11-22 VARJE DAG! herre gud. vem orkar jobba så mycket?

det, i kombination med inga skyltfönster (+ att jag har hört att de håller på med swingers) gör att jag inte vågat gå dit..
vad döljer sig egentligen där inne? :O

Så vad tycker ni? ska jag ta mod till mig och kolla upp det?


Jag såg precis värsta avtändande matsexet på Jerry springer också. Hujedamig!

Kommentarer
Postat av: sufaja

do it!

2009-08-04 @ 22:41:34
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0