Frida - Ny färg

Jag förgade håret på mig själv idag.

Först fick jag bleka upp det mörka, och utväxten.. utan att få på det ljusa.
Fan va pilligt! med spegel och kramp i armarna så löste jag det.

Fick hjälp att skölja ur blekningen iaf..

Sen blandade jag ihop 3 olika toningar som jag satte i.
Sköljde ur allt själv

Och det blev så snyggt!
jag är helnöjd! och håret ser glansigt ut! och längre!
Sen klippte jag det lite där framme:)

Fick en helt ny frisyr bara genom att byta färgen!

Efter jobbet tjänade jag också 400kr på att klippa 2 pers.
Fick även 2 par skor. röda pumps och ett par långa gummistövlar. Så nästa års festivaler.. nu är jag redo! inga mer blöta strumpor för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0