Frida - Nu jävlar!

Imorgon ska jag och sara mötas kl 7 vid trafikljusen.. vi ska promenera.. kl 7 PÅ MORGONEN! Jävlar.. nu är det på riktigt.
och jag som är så jävla morgontrött? och som har druckit 2 koppar kaffe nu så att jag inte kommer kunna somna?
Shit.

Annars har min dag varit åt helvete. jag har varit så arg att jag bara vill stampa med foten och gråta. Helvete.
Har träffat mira & matilda nu. druckit kaffe och pratat skit. Så jag har lugnat ner mig lite nu.

Vi diskuterade röda rosen också. Matilda hade gått förbi en dag när dörren stod öppen, det var tydligen bara massa porrfilmer där inne.
Men jag vet inte.. med tanke på utseendet så tror jag att de har massa kinky saker där, lack, läder, piskor.. you name it!

Jag håller med Lina. ge oss ideer om vad vi ska skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0