Frida - Norrköping.

Idag var det exakt 2 år sedan jag tog mina saker och flyttade till norrköping.
jag kommer ihåg dagen sjukt väl.

Det var sol ute. mormor var vansinnig för att jag piercat mig i läppen...

I bilen lyssnade jag på Sugarcult - Memory. Den låten var sommaren 07, och sommaren 07 var min och Maddes.

Jag flyttade in som inneboende hos en kvinna jag aldrig träffat innan, i en stad där jag inte kände någon,

Jag kommer ihåg hur ledsen jag blev när det var dax att säga hejdå till mamma, jonas, saga och emil som var med.
att jag grät.

Jonas som sa: Det är inget att gråta över, du kommer att ha flyttat hem inom 3 veckor.

Beslutsamheten.

Jag har varit lycklig här, och ledsen.

Men det är påväg uppåt, mycket tack vare att jag träffade sara faktiskt. hon är underbar.

Lina var en bajs som lämnade mig,
kan ju passa på att säga grattis till henne också.
Men mest grattis till mig och norrköping på vår 2årsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0