Frida - Lista.

Saker jag är rädd för. (långt ifrån allt dock)

Att någon jag älskar ska dö
att jag ska dö
att skada mig. sy, bryta ben hamna i rullstol och sånt.
ballonger
insekter
dockor
barn
spöken
aliens
katter
att bli sårad
att vara ensam
att bli gammal
möss/råttor
fåglar
när nån går bakom mig på stan när det är mörkt
att vara sjuk
framtiden
skräckfilmer. måste se såna ändå dock,
blod
läkare
demoner
höjder
spökhus
när nån kör dåligt och jag måste åka bil med dem
fiskar
höga smällar
folk som  "tvingar sig på mig"
skägg
</3

blä, nu orkar jag inte fler saker.

Kommentarer
Postat av: sufaja

fransmän i birmingham!

2009-08-19 @ 21:59:17
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0