Frida - Läkare är som lyxprostituerade!

eller, nja.. jag vet inte riktigt hur mycket de tar.
Men att en läkare tar 150kr för 5min med honom tycker jag är i överkant.
Vi hade inte sex, bara för att förtydliga.
Men han tog på min rumpa!

Vad har min rumpa med smärta i höften att göra?

och nu ska jag börja knarka piller som han inte vet om de kommer att hjälpa eller inte, för en inflamation i höften som han inte vet hur jag har fått.
Och att min höft är allmänt cp, hela jävla benet rör på sig när jag går... det skyllde han på otur!

eh, va?

Dessutom var han elak. han tryckte på olika ställen på höften. och trycker på ett ställe som gör svinont
Jag: Aj AJ!
han fortsätter trycka och säger: Gör det ont här?
Jag: AJ jaaaa! AAAAJ!

Sen tar han på min rumpa och frågar om det gör ont där.
jag: Öh, neeej.


Suck.

Kommentarer
Postat av: sufaja

hahahha!



2009-08-12 @ 15:27:32
URL: http://sufaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0