Frida - jag lever!

jag vet, jag har inte bloggat i helgen, anledningen är att mitt internet var sjukt slött och vägrade låta mig logga in. sen har jag haft fullt upp också.

Lördag: morgonpromenad, göra sig i ordning och sen jobba på hårgänget.
Där konstaterades det att jag lider av alla möjliga bokstavskombinationer.
Sen stan med Nisse och Camilla :) Avsluta med en cider.
Sen kom viktor, vi käkade på max och sen såg vi skräckfilm. jag vågade inte ha fönstert i köket öppet sen när vi skulle sova. man vet ju aldrig. Efter det gick Con Air på tv så då såg vi den också.
Vaknade kl 13 typ och gick ner på stan en sväng.
Hem och kolla friidrott, sen åkte viktor hem. jag somnade, och sov typ 3h.
Vaknar kl 21 och orkar inget. så jag är vaken en stund och somnar om.

Bra helg mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0