Frida - Jag får liksom ingen ordning..

Jag har bra minne. väldigt bra.
Det lönar sig alltså inte att bråka med mig om något som hänt, eller något som sagts.
Jag kommer ihåg. jag har inte fel.
(det gör att jag är långsynt, eftersom att jag kommer ihåg allt såväl.)

Men ibland är det tråkigt med bra minne. Jag kommer ihåg roliga saker som inträffar, men folk glömmer dem..
Saker som är roliga och betyder något för mig, försvinner helt ur folks medvetande.


Det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra..

Kom nyss hem från sektens reunion! Åh vad jag saknat sara :)
Nästa promenad är lördag kl 07.00. och jag är ledig. men sekten vilar inte :)

Sov kasst i natt. mardrömmarna åt upp mig. jag hatar det. vaknar med panik, stirrar i mörkret, ser spöken i skuggorna. hör ljud som min hjärna själv hittar på, känner smaken och doften av blod. panik.
Känner hjärtat slå alldeles för fort. Somnar om, och fortsätter drömma mardrömmar.
det värsta är när någon jag älskar dör i drömmen. det hände i natt.

Då går hela dagen åt till att tänka på den personen.
är man 21 år ska man inte drömma mardrömmar.. väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0