Frida - Jag är farlig, även om jag är feg.

Jag ska dock erkänna att jag skrattade gott åt gästbloggarens inlägg.
Vissa sakfel dock..

Det var inte en liten söt nattfjäril precis. Som jag förklarade för lina, med panikartad falsettröst, så var det en mördarnattfjäril, storlek flygplan. Jag som är uppväxt på landet har aldrig sett en så stor nattfjäril! Jag misstänker att det var en mutant.

Dessutom kastade jag inte cd-fodral.. med tanke på bestens storlek så hade de inte räckt till för att döda honom. (jag misstänker att det var en manlig nattfjäril) Jag var beväpnad med ett gammalt hederligt VHSs fodral. Wilhelm Mobergs utvandrarna.. för att de är från småland och kanske kunde skänka mig lite utav linas mod.

Men medan jag hyperventilerade lyckades jag ju också döda monstret. 5ggr! det borde räcka till att ge mig en tapperhetsmedalj!

Så bästa lilla Erik. jag är inte arg för att du kallar mig fegis. inte alls.. Men ser du en människa av det kvinnliga könet komma springande med ett VHSs fodral i högsta hugg och något vilt i blicken. Då gör du säkrast i att fly. kanske lämna landet till och med.

För vi vet ju alla att..  det er for vildt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0