Frida - En hälsning från göteborg.

Mitt internet vill inte funka alls knappt här nere i slottskällaren. Men ska försöka få upp denna hälsning.

Jag har det underbart!
Solen sken igår och jag fick lyckokickar i form av Timo Räisänen och Laakso! ÅH!

Jag ringde lina under timo så att hon också fick uppleva lite av den glädje som jag och sofia kände.

fast vi kunde inte låta bli att sjunga sådär underbart festivalfalskt i mobilen.
Undrar om lina uppskattade det :D

jag och sofia ska starta ett band också! och mitt i konserten så ska vi spela macarena och dansa!
Oh yeah! jag har dansat macarena i götet. såklart.

och nu har jag fuldansat så där underbart som jag bara gör  när jag är ensam annars. sofia har bevittnat och tagit bilder.
Facebook kan dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0