Frida - en dag.

jag tänkte börja med att berätta om torsdagen. blir för mycket att berätta allt på en gång.

jag anlände till göteborg kl 15.17 och skulle då vänta på sofia som anlände 16.32.
Jag låste in mina väskor och gled runt på stan en sväng. därefter satt jag ute i solskenet och lyssnade på Parken.

Sofia anländer, vi tar buss 16 till Sannegårdshamnen. får nycklarna till lägenheten och dricker kaffe med min morbror och hans sambo.
Sen gör vi oss i ordning och dricker cider :)

Buss 16 in till stan. Jag höll på dö av skratt när jag kollar ut och ser fullt med skottar. Ja, de hade kilt på sig! Haha!
Armbanden hämtades ut och vi drog till Trädgårn där Rise against uppträdde.
De var kassa.

När stället stängde drog vi vidare till ett annat ställe. Och sen drog vi mot brunnsparken och bussen hem.

Då möter vi tre män i kilt och jag kände mig tvungen att fråga vad de gjorde i götet.
Hej!
Nej, vi har inget under kilten!
ehm, det var inte det jag skulle fråga..

Sen sjöng vi Donald låten för dem.
De klappade takten.

Sen hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0