Frida - dancing queen!

Ja, då var min lilla göteborgsresa över, tråkigt kan man tycka.
Men verkligheten väntar. och den är långt ifrån lika rolig.

Igår regnade det, men jag hade en cool regnkappa som jag dansade runt i. Jag såg kanske ut som ett vandrande tält.
Florence Valentin var underbart! och Loves armar är sjukt sexiga! jag kom fram till att han förmodligen är bra i sängen.
han var dränkt i svett men ändå fortsatte han köra fullt ut. det gillas.

Sen var vi ute på kvällen också. Bäst var när jag står i kön i baren. framför mig står 3 japaner och köper massa dricka. Så vänder den ena sig och ger mig en tequila. tack tack och skål liksom. sen vänder han sig och ger mig en cider. Skål på dem!

klockan 4 ramlade vi in i lägenheten. jävligt trött är jag idag. men jag kommer hem halv 2 iaf. då ska jag krypa ner i sängen.

ni ska få se bilder sen när jag orkar också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0