Frida - Blöt hund.

igår såg jag och Viktor på fyrverkerierna, gick en sväng på stan och avslutade med att äta på max.

sov till kl 13 idag :) skönt!
då hade jag missade samtal från de fina tjejerna på hårgänget. Ringde upp och de undrade om jag kanske kunde jobba på lördag.
Eftersom att vissa (läs camilla) inte vill festa så har jag ju ändå inget för mig, så jag sa ja. De är så underbara där :)

Sen gav vi oss ner på stan en sväng, kollade marknaden och jag köpte en kajal. käkade nachos också.
Hem och kolla på tv där jag ser en reklam med en mascara. Den ville jag ha, så vi skyndade ner på stan i regnet :)
Mascaror är min drog. har mängder! :)

Hem igen och slöglo på tv och sen musikfyrverkeri i ösregn! men vackert var det allt :)
Gå en sväng till på stan och sen lämna av Viktor på stationen.

kom hem för en liten stund sen och är sjukt blöt och kall. en varm dusch och sen krypa ner i sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0