Erik-Gästbloggare

Som gästbloggare ska jag fatta mig kort. Sitter hemma hos Lina med henne och Fatima, vi har tydligen balkongmys eller vad det va de kallade det. Jag var lovad te och och trevlig stämning men allt jag fått är salmiak-godis och kalla fötter (bokstavligen talat). Nej men skämt åsido, det är jättetrevligt här, utsikten från Linas balkong kunde ha varit mycket mycket sämre.

Det jag ville komma fram till i detta inlägg är att jag gjort vissa observationer under de senaste dagarna. Efter att ha fått åtskilliga historier berättade för mig har jag dragit slutsatsen att Frida är en liten fegis. Okej, jag kan hålla med om att spindlar kan vara lite läskiga i vissa speciella situationer men när jag hörde att Frida flytt fältet p.g.a en liten stackars nattfjäril drog jag på smilgroparna mer än en gång. Om jag ska vara ärlig tror jag att den stackars varelsen hade mer anledning att vara rädd, jag menar, en 21 årig tjej som skriker och kastar cd-fodral vilt omkring sig hade nog gjort även mig lite smått nervös.

Men det är väl tur att vi alla är olika, hur hade världen sett ut om alla vågade stirra döden i vitögat? ;)

Hade gött!

// Erik Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0