Frida - Tisdag.

Jag har hoppat runt lite på stan.
köpte 3st vhs filmer på Myrorna. barnfilmer så klart!
köpte ett armband på new yorker och lite saker på lagerhaus.
Sen inhandlade jag mat för jag skulle laga köttfärspaj tänkte jag.
Kom på att jag vart sjukt sugen på ättiksgurkor som mormor bruka göra, så jag ringde henne för att få en beskriving på hur man gör. Därefter har jag roat mig i köket.

Pajen är snart klar, sen ska jag möte viktor på stationen. Tror vi ska gå på stan sen ska jag bjuda på mat.
Köttfärspaj med sallad till huvudrätt och jordgubbar, vattenmelon och pucko till efterrätt.

hände lite skumma saker på stan också. men jag måste ta ut pajen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0