Frida - Söndag..

Igår hade jag en mysig kvällspromenad genom Mjölbynatten. Om man bortser från att jag och ett rådjur skrämde livet ur varandra så var det väldigt bra.
Jag face plant:a (såklart) i viktor säng, låg och läste innan ögonlocken blev tunga och föll ihop.
Vaknar kl 3 av sommarnattskalla pussar i nacken.
Låg och pratade till halv 5.
Vakna halv 1. Låg mest i sängen och kollade på en glad viktor som festivalpackade.

Så nästa vecka har båda mina favoritpojkar lämnat mig.

15.20 stack vi till station, vikki skulle jobba.
tåget inställt,
tåget efter också inställt.
tåget efter också inställt.

och tågen går 1 gång i timmen. tillslut kom en ersättningsbuss och förde mig hem.
Kl var efter 21 när jag var vid station i norrköping. Inte okey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0