Frida - Måndag

Sådär, nu är jag hemma igen.
Igår åkte jag ju till mjölby, vi gick på äventyr som vanligt. jag klarade mig ännu en gång utan att ramla i plurret.
Vi låg vid vattnet i "solnedgången" (nåja, vi va kanske lite tidiga)
Trots 78 tusen myggbett var det värt och mysigt.
Vi gick hem, jag klappade hästarna.
Sov ganska tidigt och ganska länge. jag vaknade lite tidigare så jag tog ut Beyla en sväng. kastade leksaker till henne. Bäst var när hon slicka mig i ansiktet och sen får värsta rycket och rusar iväg, kors och tvärs i full fart.
Det blev dax för vikki att dra till jobbet, och jag skulle till tåget,

Hoppar av i Linköping för att hälsa på Nessa. Hon jobbade så jag gick på stan en stund först. Hittade I-N-G-E-T jag ville ha. fan då. men det var kanske för att jag var osminkad och ofixad. Nåja. sen käkade vi och drack en chailatte. Jag har saknat min lilla nessa. hon är så underbar.

mot duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0