Frida - Jag har en dröm, den handlar om dig och mig.

Igår städade jag, lite iaf.
Sen gick jag och mötte vikki på station, stackaren mådde inte bra, så vi pausade och satt på en brygga vid strömmen, jag fick ett rackarns myggbett på vänstra skinkan. kändes ju inte helt ok att klia bland när man är bland folk. men måste man så måste man.
Hemma fick jag mata honom med mackor och ge massage. jag hade fet mensvärk, inte okey. men men.

Idag jobbade jag, sen på lunchen var jag PIMP då både nils och viktor kom till salongen och hämtade mig, vi luncha och sen jobbade jag igen.

Efter jobbet kom vikki och mötte mig, vi låg i gräset vid strömmen en timme, sen skulle han åka hem, så jag följer honom till tåget, puss hej och sen går jag, mobilerna i väskan och musik i öronen.
helt plötsligt ser jag en skugga komma farande och förbi, tänker: det där är vikkis jacka, och så var det han!
Då hade han glömt ge mig mina nycklar, och eftersom att jag inte svara i mobilen, eller hörde när han ropa, fick vi ligga i gräset en timme till. jag bjöd på mjukglass. mys och gott! fredagsmys typ.

nu är jag hemma, jobb imorgon, sen parkmys med Nils, Bella och kanske vikki. Låter som en nice lördagskväll!
Vin och godis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0