Frida - ge mig en rullator, ge mig ett nytt liv!

andra dagen på nya jobbet är avklarad. idag hade jag 10 klippningar. oj, det var längesen jag hade så mycket att klippa. Men det är nice. tiden går ganska fort. jävligt chill att gå hem på lunchen, och vila lite.

Jag hade egentligen tänkt dra hem till viktor idag, eftersom att jag skulle vara ledig imorgon, och han skulle jobba öppning. då hade jag garanterat sovit länge, jag kan inte sova ut hemma längre.
Men sen behövde jag jobba imorgon, så jag öppnar upp starkt med en 6 dagars vecka. jag tänker nog inte ta ut extra ledighet. cash är det som gäller! wioho!

Efter jobbet mötte jag upp snyggingen Nils, vi köpte glass och satt vid strömmen och snacka en timme.

Innan idag hade jag inget vatten, det var bajs. men det är tillbaka nu! yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0