Frida -

Jag är hemma, eller det har jag ju varit nån timme nu.
men det första jag gjorde var att faceplant:a (måste sluta använda det ordet) rakt ner i sängen.
Vaknade av att mamma ringde, var lite förvirrad och trodde att det var söndag.
Jag bara hoppsan, jag skulle ju åkt till mjölby.
men sen var klockan bara 20 då. så ingen fara.
ska väl bege mig med 23 tåget tänkte jag.

Midsommar var riktigt roligt, få umgås med bästa sara <3
fullt ös till kl 5 på morgonen. Jag är för gammal för sånt.
det kände jag idag.

Bäst var grannkvinnan som ville gifta sig med mig, eller adoptera mig.
Jag var världens bästa brutta sa hon. Hmm, bara för att jag fixade låtarna de ville ha på spotify.

Nåväl. Jag har en miljon bilder som kanske kommer upp nån dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Var så underbart att ha dig här Frida! Tack för att du gjorde min kväll till en succé och tack för att du finns. <3

Puss

2010-06-27 @ 10:19:34
Postat av: lucke

Najs blogg! Ha en bra dag :P

2010-06-27 @ 10:44:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0