Frida -

Jag vill till hultsfred, men chefen håller fortfarande på och funderar på om jag ska få vara ledig eller inte.
Men om jag får ledigt, har jag hittat tältet jag ska köpa. På Rusta såklart. Skitbra affär.
Det bästa med detta tält är att det fäller upp sig själv. Wow liksom. jag är dålig på att sätta upp tält, så det är helt klart i min smak.

annars är jag trött nu. 4 dagars jobb, sen Midsommar med finaste Sara!
Igår kom vikki hem till mig, jag färgade hans hår utan handskar. Nu är mina händer bajsbruna. inte snyggt.
Idag har vi gått på stan, jag köpte nytt silverschampoo. jag har hört att de ska sluta tillverka såna. och pigmentschampoo. EU:s regler sägs det. Nåväl. vad vet jag.

jag klipptes igår också. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, snart är äntligen midsommar här, jag längtar efter dig och din energi, I need you och självklart ska vi ha grymt kul <3

2010-06-20 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0